خوردن نارگیل در هفته ی من ضرر نداره؟

۳ پاسخ

عزیزدلم هیچ جا نگفته و ننوشته که میوه نخورین بعدم نارگیل و که هروز مثل پرتغال و سیب و خیار نمیخورن بخورن حالا شما میخری اکی زیاده روی تو هرچیزی خوب نیس ولی میوه همه چی بخور به اندازه نیاز و میل نه زیاد از حد

والا من هر روز دو تیکه گوشتشو میخورم

مشکلی نداره همه چی ب اندازه بخور من‌اوایل اب نارگیل میخوردم

سوال های مرتبط

مامان دِلــارا 💖 مامان دِلــارا 💖 ۱ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شادمهر مامان شادمهر هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ژیوان🩵💙 مامان ژیوان🩵💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان 💖💖💖💖 مامان 💖💖💖💖 ۲ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته نوزدهم بارداری