عزیزدلم هیچ جا نگفته و ننوشته که میوه نخورین بعدم نارگیل و که هروز مثل پرتغال و سیب و خیار نمیخورن بخورن حالا شما میخری اکی زیاده روی تو هرچیزی خوب نیس ولی میوه همه چی بخور به اندازه نیاز و میل نه زیاد از حد
والا من هر روز دو تیکه گوشتشو میخورم
مشکلی نداره همه چی ب اندازه بخور مناوایل اب نارگیل میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.