مامانا خوردن قهوه ضرر داره؟

۹ پاسخ

بنظرم ضرر داره کافئین خوردن

اره ضرر داره نخور

بله خیلی کافیین داره و مضر هست

یبار خوردنش اشکال نداره،بخور دلت آروم شه نگران نباش منم خوردم

من نسکافه میخورم اما تا الان قهوه نخوردم

من هفته ای دو بار میخورم
بخور طوری نیست

هرجیزی زیادش ضرر داره هوس کردی بخور نوش جونت قرار نیست هرروز ۴تا کاپ قهوه بخوری ک

بله ضرر داره

من هفته ای میخورم

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا هفته سی‌وششم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🐣آیهان🐣 مامان 🐣آیهان🐣 هفته چهلم بارداری
مامان آرن👼🏻🩵 مامان آرن👼🏻🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نيهان 💕 مامان نيهان 💕 ۱ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچولو ها مامان کوچولو ها ۷ ماهگی
مامان علی وایلیا💙 مامان علی وایلیا💙 ۷ ماهگی
مامان نینی🩷 مامان نینی🩷 هفته سی‌وششم بارداری