۵ پاسخ

من دقیقا دیشب از دکترم پرسیدم گفت هفته ای یک بار نهاااایت دو بار اشکال نداره

روزی ی شات اسپرسو معادل ۲۰۰ میلی گرم . دیگه نوشابه و چایی همون رو نخور

هرازگاهی خیلی کم اشکال نداره

درحد کم مجاز
خیلی مواد غذایی رو میگن مجاز اما معنی اینو نمیده که مفید باشن
هرچی کمتر بهتر

بنظرم نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان کلوچه مامان کلوچه ۴ ماهگی
مامان 🐣آیهان🐣 مامان 🐣آیهان🐣 هفته چهلم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان روهان💙👶 مامان روهان💙👶 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خداوند مامان معجزه خداوند هفته سی‌وپنجم بارداری