خوردن آویشن در غذا در ماه های اخر ایرادی داره؟

۳ پاسخ

من از ماه اول رو غذاهم میزارم تاالان

نه من همیشه تو غذاهام میریزم

اشکالی نداره
فقط نباید دمنوشش خورد

سوال های مرتبط

مامان دادی مامان دادی ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان Fardin👣Soheil مامان Fardin👣Soheil ۷ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد