۱۰ پاسخ

ن بخور نوش جانت نباید زیادع روی کرد

کم بخور

نه بابا ضرر نداره همسایمون دوماهش بود اینقد هوس کرده بود رفته بود مادرش براش پخته بود ی حالمه خورده بود

نمیدونم والا من که خوردم اتفاقا امشبم هوس کردم بازم خواهم خورد🫣😁

تامیتونی نخور عزیزم بهتر

بخور مامانم همیشه سر داداشم میخورد

ممنون

دکتر من گفت ب هیچ وجه ریسک نکن نخور چون ناهنجاری میاره قبل اون یبار خورده بودم دیگه نخوردم

ن بابا من انقد خوردم

هیچ ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان امير علی مامان امير علی ۷ ماهگی
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرها مامان پسرها روزهای ابتدایی تولد