۶ پاسخ

در حد چند تیکه یبار تو ماه بخوری ضرر نداره ولی سعی کن بخاطر ویتامین آ بیشتر از این نخوری

من والا از اول بارداری لب به جگر نزدم، چون تو گوگل زدم نوشته بود باعث سقط یا زایمان زودرس میشه و...کلا میترسم بخورم

من ماههای اولم هوس کرده بودم تا چهار ماه خودمو نگه داشتم.بعدش یک سیخ خوردم.
ولی بیشتر جایز نیست

ديگه نخور

نه چیزی نمیشه

اشکال نداره ، دیگه نخور

سوال های مرتبط

مامان آرن🧿 مامان آرن🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان yazdan👶🏻❄️ مامان yazdan👶🏻❄️ ۵ ماهگی
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی