۷ پاسخ

خطر داره اصلا بنظرم مصرف نکن

آویشن خوب نیس
اصلا مجاز نیس مخصوصا دلنوشته آویشن
ب اندازه ایی ک روی پیتزا ریخته باشه یا اسنک طوری نیس
من اونجوری خوردم

مصرف نکن دمنوشه

من شنیدم خوب نیس زایمان زود رس یا انقباض رحمی میاره

بله نخور

من تو غذا میریزم ولی خالی نه خطرناکه

آویشن خوب نیست نخور

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان دخملا مامان دخملا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 هفته سی‌ویکم بارداری