دخترا دمنوش آویشن بخورم ضرر نداره؟

۱۱ پاسخ

چرااا داره

اصن نباید سمت آویشن بری(در کل سمت گرمیجات ،دمنوشا نرو)

قاعده آوره .ممنوعه تو بارداری

وای نخوری خیلی بده

من تو ماست میریزم هم ضرر داره؟

چرا ضرر داره نخوریا
کلا دمنوش ها ضرر داره

نخور گرمیه

بله اصلا نخور

اره اویشن خیلی گرمه
درحد یکمش با چای مخلوط کن بخور

بله آویشن گرمیه

دارهه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته بیست‌وششم بارداری