خانما اشکال نداره دمنوش آویشن بخورم؟؟؟

۱۴ پاسخ

نخور أصلا

اصلا نباید بخوری عزیزم

اشکال داره
نباید بخوری

نخور بابا مگه واجبه بخوری...گرمه ضرر داره

نخور اویشن سقط اور هست

این چی بود من دیدم

اصلا

😨😨😨😨😨😨😨😨😨

نهایت پنج برگ بریزی داخل فلاکس چای. خوب نیس

چرا اشکال داره واسه چی بخوری

من که خوردم چند باری طوری نشد

چرا ضرر داره نخور

نباید بخوری خطرناکه

نخور ضررداره

سوال های مرتبط

مامان ❤️ماهلین🥹💞 مامان ❤️ماهلین🥹💞 ۷ ماهگی
مامان 🫂🐤🤍 مامان 🫂🐤🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب ۱ ماهگی
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آریا کوچولو مامان آریا کوچولو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌ودوم بارداری