آخه چه اشکالی😐 خدایی گهواره خیلی تو مخ شده آبم میخوان بخورن میپرسن
من خیلی خوردم این مدت
نه عزیزم مشکلی نداره فقط به شدتتتت سرده
حتما بعدش چای نبات یا یه چیز یکم گرم بخور که دل درد و دل پیچه نگیری
من دوبار خوردم زیادددد حالم بد شد🤣🤣
بخور گلم نوش جون
توچ پولداری😂😂
مگ ن کیلویی۱۲ میلیونه
زیاد نخور دل پیچه بگیری ولی زدم گوگل ضرر نداره
تنها نخور به ما هم بده دیگه موردی نداره 😋😋
چرا اشکال داره بده من بخورم.😁😁😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.