خانما چغاله اشکال نداره بخورم؟

۸ پاسخ

آخه چه اشکالی😐 خدایی گهواره خیلی تو مخ شده آبم میخوان بخورن میپرسن

من خیلی خوردم این مدت

نه عزیزم مشکلی نداره فقط به شدتتتت سرده
حتما بعدش چای نبات یا یه چیز یکم گرم بخور که دل درد و دل پیچه نگیری
من دوبار خوردم زیادددد حالم بد شد🤣🤣

بخور گلم نوش جون

توچ پولداری😂😂
مگ ن کیلویی۱۲ میلیونه

زیاد نخور دل پیچه بگیری ولی زدم گوگل ضرر نداره

تنها نخور به ما هم بده دیگه موردی نداره 😋😋

چرا اشکال داره بده من بخورم.😁😁😁

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی هفته بیستم بارداری
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان دختر قشنگم🩷🩷 مامان دختر قشنگم🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری