سلام خانما خوبین؟سوسیس اشکال نداره بخورم؟

۸ پاسخ

میتونی بخوری ولی مثلا تعداد دفعاتش نزدیک ب هم نباشه
کم بخور اگر فکر میکنی معدتو اذیت مبکنه
من ب شخصه قبل حاملگی هم دوس نداشتم سوسیس کالباس و معدم اذیت میکرد
برا همین کم بخور معدت اذیت نکنه

تو بارداری ضرر داره

برای یه بار اشکال نداره عزیزم زیاد مصرف نکن

میتونی بخوری ولی کمتر

هوس کردم یه کم اشکال نداره در حد رفع هوسم بخورم ؟

من ک هروقت دلم بخواد میخورم

اینا تو بارداری ضرر داره

یبوست میگیری اذیت میشی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آوین کوچولو مامان آوین کوچولو روزهای ابتدایی تولد
درانتظارنینی🥺 درانتظارنینی🥺 قصد بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته شانزدهم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته نوزدهم بارداری
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وپنجم بارداری