خانما کاچی بخورم اشکال نداره؟

۷ پاسخ

عزیزم خیلی کم بخور

نه عزیزم در حده یه قاشق کمتر بخور اما نخوری بهتره چون خیلی گرمه

امروز یکم لکه بینی داشتم

من لکه بینی خفیف داشتم.. دکتر هم قبلن برام پروژسترون نوشته چند وقت زدم دیگ نزدم یعنی ادامش بدم

کم خوردنش اشکال نداره ولی گرمه زیاد نباید بخوری

عزیزم ریسک نکن در حد یه قاشق چایخوری بخور دوست من خورده بود رو خونریزی افتاده بود تازه زیادم نخورده بود

ی قاشق اندازه مزه بخور ولی زیاد نه گرمه خوب نیس

سوال های مرتبط

مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری