خانما یکم آبغوره بخورم اشکال نداره؟؟

۱۳ پاسخ

والا هفتم از شما پایینتر بود بطری ابغوره رو سر میکشیدم

من خوراکم آبغورس😋😍😍

من که همیشه میخورم

ن یکم عیبی نداره

ینی سالاد ابغوره نمیخورین😐
من خیلی میخورم از اول

وا مگه اشکال ابغوره چیه😕😕😕😕
من از اول یه لیوان یه لیوان میریزم میخورم 😕😕😕

والا من بطری بطری ابغ‌وره و ترشی و غورع خوردم مشکلی هم ندارم خداروشکر

اتفاقا من دکترم گفت چند وقت یبار بخور تا تپش قلبت اذیتت نکنه🙄

شنیدم خوب نیس غوره و آب غوره ،من نخوردم و نمیخورم

من میخورم همیشه باسالاد و خالی

اگه مشکل افت فشار خون ندارید در حد کم مشکلی نداره

یکم ک اشکال ندارخ
من الان ی قاشق کوچیک خوردم

شنیدم خوب نیس من خودمم نخوردم

سوال های مرتبط

مامان دخملی🎀🍼🧸 مامان دخملی🎀🍼🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فَندق کوچولوم مامان فَندق کوچولوم روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب🎀🤰🏼 مامان زینب🎀🤰🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان دلوین🩷 مامان دلوین🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری