۱۶ پاسخ

بابا بخور این حرفا چیه اینو نخور اینو بخور . والا من هرچی بگی خوردم

هیچ اشکالی نداره عزیزم بخور اما زیاد نه

سلام خانما عسل اوایل بارداری مشکل ساز نیس؟

من دوبار خوردم خداروشکر هیچی نشد نترس بخور چیزی نمیشه ولی زیاد نخوری

کم بخوز

مگه جگر ضرر
داره ، منکه کلی خوردم

خیلی بده ت بارداری هوس چیزایی میکنی ک اصلا دوس نداشتی
چرا واقعا

من یه شب کلی جیگر خوردم خوردم بعد حالم بد شد حالت تهوع و ... گرفتم همون شب فهمیدم باردارم و ۷هفتم بود😂

من چندروز پیش ۲تا تیکه با ترس و لرز خودم

مرسی واقعا من هلاکم

خوب پخته باشه بخور منک دوسیخی خورده بودم وقتی فهمیدم تازه باردارم😂ولی اصلا خام نباشه قشنگ بپزه

من بارداری اولم نمیدونستم باردارم رفته بودیم جگرکی یک دل سیررررررر جگر و... خوردم🤦‍♀️بعدا فهمیدم باردار بودم. اما تو ماه های بعدی هرچندوقت یکبار میخوردم یکم خداروشکر طوری نشد

اره عزیزم منم ۵ تیکه خوردم برا رفع هوس

اره عزیزم کم بخور

بخور عزیزم زیاده روی نه اما درحد متعادل بخوری طوری نمیشه

در حد یه تیکه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان سامیار 💙 مامان سامیار 💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری