۱۴ پاسخ

فکر میکنم قبل سه ماه خیلی احتیاط داره
ولی بعدش باز یکم میتونی بخوری

یدونه بخور بیشتر نخور من دوتا نمیدونم سه تا خوردم دگ بالا اوردم دکتر گفت نباید میخوردی سرم زدم

آره عزیزم در حد یه کم میشه

منم مثل شما یه قلیه خوردم😂😂

منم خوردم چندتا

اره میتونی

بخوراگ مشکلی نداره حاملگیت من چندروزپیش خوردم

حالا من رفته بودم برا تشکیل قلب یادم نبود رفتیم جیگرکی دو سه لقمه خوردم تازه یادم اومد ظرر داره نخوردم دیگ 😂

اره بخور دیگه ولی کم زیاد روی نکن

اره عزیزم چرا نشه من ۶ هفته بودم چندتا دونه خوردم

بخور من ۳ تا دونه خوردم

یه لقمه اررهه چیزی نمیشه

من خوردم هیچیم نشد

واخخخخ نگووووو منم مخام

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ستین مامان ستین روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته چهاردهم بارداری