۱۲ پاسخ

ببین خیلی باید مطمئن باشه جگر منبع مریضی حیوونه اگرم تونسی نخوری ک بهتر

قزل آلا هم میشه خورد

من هروقت دلم بخاد میخورم🙁

یه تیکه کوچیک فقط

موندیم چی بخوریم چی نخوریم

همه میگن نخور من نمی‌دونم چرا خواهر شوهرم همش میخورد 😐

بمن گفت تااخر بارداریت نخور

منم چند تیکه خوردم فکر نکنم اینقدر که میگن ضرر داشته باشه

چند تیکه عیب نداره

در حد دوتا لقمه هوست برطرف بشه اشکال نداره

نه اصلا نخور سلامت نینی اگه برات مهمتره

منم خیلی دلم میخاد😐☹️

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری