۹ پاسخ

دکتر من گفت سه ماه اول ممنوع
سه ماه دوم ده گرم
سه ماه سوم ده گرم میتونی مصرف کنی

کم بخورمن سه ماه اولم حواسم نبود جیگرگوسفندخوردم بادل مرغ ودل گوسفند درحدهوس بخور

نخور ابجی من دکترم گفت همش هورمون جز ضرر هیچی نیس

من ک امروز دلو زدم ب دریا جیگر گوسفندی خوردم🤪😋😋

آره بابا من از اولش خوردم و میخورم اونم با سبزی

نه بهتره نخوری عزیزم
چون ویتامین آ زیادی داره تو کل بارداری برا سیستم عصبی جنین ضرر داره

نخور خوب نیست

ولا منکه ماه اول دوم همش خوردم😂بابا سخت نگیرید یه بار چیزی نمیشه منکه همیشه خوردم

نه نخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان شهریـار مامان شهریـار ۶ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی