خانما میتونم جگر گوسفند بخورم؟ در حد دو سه تیکه؟

۱۱ پاسخ

بخور آنقدر ضرر نداره

من ک خیلی خوردم تا الان
سه ماه اول خطر داره فکر کنم

آره من خیلی میخورم

در حد ویارونه اشکال نداره

من سه ماهه اول مریض شدم میخوردم
که یکم جون بگیرم

تو هفتهای شما هنوز خطرناکه
از هفته ۲۵-۲۶ در حد یه سیخ ایرادی نداره

اره دو سه تیکه عیب نداره

کمش ضرر ندارع

بهتره نخوری عزیزم

سه ماه اول محرک شدید سقط جنینه

منم خیلی حوس کردم ولی چون سر بارداری اولم مراعات نکردم هی میخوردم زایمان زود رس گرفتم

اگه هوس کردی یه کوچولو در حد یک تکه که اونم نخوری بهتره جونم

سوال های مرتبط

مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی