بخور عزیزم در حد یکبار عیب ندارد من زیاد میخورم خیلی کم خونی دارم
دیگه بچه های ما از خطر سقط گذشتن دیگه چیزی نمیشه انشالله
سه ماه اول میگن نخورین
جگر در حد خیلی خیلی کم که هوس بپره بخور
ضرر داره
من از اول تا اخر نخوردم و چقد هم دوس داشتم ولی اطرافیانم دیدم ک گاهی می خوردن کم خونی داشتن
یعنی دکترتون اصلا به شما توصیه نکرده نباید لب به جگر بزنید؟؟؟؟ تو نظرات خوندم بخور بچه سقط نمیشه! واقعا با این حجم از ناآگاهی و بیسوادی نمیدونم چرا بعضیا ریسک میکنن و بچه دار میشن
من دکترم گفت ۳ ماهه اول خطر داره تو هفته های بالا ماهی ۱ الی۲ بار بخوری اشکال نداره
من اول حاملگیم 3.4 تا سیخ جیگر خوردم اصلا نمیدونستم که حامله هستم خداروشکر اتفاقی هم نیافتاد
نه عزیزم
نههه
جگر اصلا خوب نیست عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.