جگر گوسفند قرمز و سفید هستش رو میتونم بخورم؟

۹ پاسخ

بخور عزیزم در حد یکبار عیب ندارد من زیاد میخورم خیلی کم خونی دارم
دیگه بچه های ما از خطر سقط گذشتن دیگه چیزی نمیشه انشالله
سه ماه اول میگن نخورین

جگر در حد خیلی خیلی کم که هوس بپره بخور
ضرر داره

من از اول تا اخر نخوردم و چقد هم دوس داشتم ولی اطرافیانم دیدم ک گاهی می خوردن کم خونی داشتن

یعنی دکترتون اصلا به شما توصیه نکرده نباید لب به جگر بزنید؟؟؟؟ تو نظرات خوندم بخور بچه سقط نمیشه! واقعا با این حجم از ناآگاهی و بیسوادی نمیدونم چرا بعضیا ریسک میکنن و بچه دار میشن

من دکترم گفت ۳ ماهه اول خطر داره تو هفته های بالا ماهی ۱ الی۲ بار بخوری اشکال نداره

من اول حاملگیم 3.4 تا سیخ جیگر خوردم اصلا نمیدونستم که حامله هستم خداروشکر اتفاقی هم نیافتاد

نه عزیزم

نههه

جگر اصلا خوب نیست عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان حسنا گلی💕🥺 مامان حسنا گلی💕🥺 ۷ ماهگی
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی