۹ پاسخ

من شنیدم تو سه ماه اول بده بخاطر ویتامینaبالا فکرنکنم واسه سن شما خیلی ضرر داشته باشه

نخوری بهتره ولی اگه هوس کردی یکی دوتا تیکه بخور

نه نه اصلا نخور

در حد دوتا تیکه کوچیک بخور

بهتره جيگر نخوري

نه ممنوعه

منم خیلی دلم میخواست ی بار خوردم چند تا دونه بخور در حد هوس

نخور میگن خوب نیس ولی برا رفع هوستون دو س لقمه بخورین

نه عزیزم نخور

سوال های مرتبط

مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وششم بارداری
مامان گل دختر🌸 مامان گل دختر🌸 هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری