۶ پاسخ

میتونی بخوری عزیزم دکتر تغذیه رفتم گف هرچقد میتونی ولی کامل پز باشه قشنگ بپزی بخوری نیم پز خوب نیس

دل و قلوه بهتره تا جگر

اره ۵/۶ تا دونه بخور

منکه خوردم خیلی جاها دیدم نوشته یه سیخ ضرر نداره و کلا هرچیزی توش زیاده روی نشه بی خطره

اره اما کمتر بخور که هوست رفع بشه منم خوردم

من خوردم ولی سه چهارتایی 🤤

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان🩵🐚 مامان آیهان🩵🐚 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی