دوستان تو هفته ۲۲ هستم میتونم دل و جگر بخورم؟

۹ پاسخ

نه میگن اصلا برای جنین خوب نیست

در حد کم اشکالی نداره با یک سیخ هیچی نمیشه ولی تعداد دفعاتش کلا دو سه بار تو کل بارداری با فاصله حداقل یک ماهه

در حد بکی دو تا بخور که تو‌دلت نمونه اشکال نداره

نه نمیشه تا اخر بارداری

نخور منم اصن نخوردم خوب نیس

جیگر نخور
اما دل مشکلی نداره
البته زیاده روی نکن

نخوری بهتره نهایتا یدونه

میگن ک نباید بخوری اما جاری من خورد توی بارداریش اما مثلا درطول ۹ماه دوسه بار خورد ن همیشه.
اما من شنیدم میگن نباید بخوری

هوس کردی😂

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی
مامان مشخص نیست مامان مشخص نیست ۱ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد