جگر میتونم بخورم سه ماهه دوم هستم؟

۱۴ پاسخ

همه چیز میشه خورد فقط تا حدش

فک کنم‌نخوری بهتره

دکتر من گفت قشنگ اب پز باشه مشکلی نداره کم بخوری همه روز که نمیخوای بخوری

نه اصلا

نخوری بهتره

کلا ممنوعه تا آخر بارداری
چه یکی چه صد تا

نه نخور اصلا

نخور دکتر من گفت کلا ممنوعه

نه نخور به ریسکش نمی ارزه

نههههههه

من که میخورم اما زیاده روی نمیکنم هر چند ماه یک بار

خاله من همش میخورد پدرمادرسفیدبچه سیاسوخته شد😀

من خوردم مشکل ندارم هرچیزی ب اندازه

من ی بار ۱۷ هفته خوردم ولی اینقد خوردم که دیگه تا آخر بارداری هوس نکنم😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط

مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان شهریـار مامان شهریـار ۶ ماهگی
مامان نورا دخملم مامان نورا دخملم هفته سی‌وهفتم بارداری