خانما میتونم جگر گوسفندی بخورم؟

۱۵ پاسخ

عزیزم من دوسه بار خوردم بخور عیبی نداره زیاده روی نکنی طوری نمیشه الکی نترث

با یبار خوردن ناهنجارب نمیاره

تو هفته ی شما میشه عزیزم

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

بخاطر نی نی نازت نخور

در حد یه لقمه عب نداره ولی خوب نیس جگر ویتامین Aداره قائده اوره

میگن خوب نیست نخور عزیزم اگه میتونی تحمل کنی

میگن خوب نیست
ولی من یه بار خوردم
برای رفع هوس بخوری عب ندارع

خیر ضرر داره

از دکترت اجازه بگیر دکتر من گفت ماهی یه بار اونم یه سیخ زیاد نه

نه..

ن نخور از اول تا اخر بارداری ضرر داره

من چند باری خوردم

میگن جگر تو بارداری خوب نیست

نه ناهنجاری میاره

سوال های مرتبط

مامان سامیار👶🏻🩵 مامان سامیار👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدی مامان مهدی ۳ ماهگی
مامان آریا مامان آریا ۴ ماهگی
مامان دونه انارم مامان دونه انارم ۴ ماهگی
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری
مامان شهریـار مامان شهریـار ۶ ماهگی
مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری