۵ پاسخ

مرسی از همه پس کنسله بیخیال😁

دکتر من گفت به هیچ وجه نخور دیگه نمیدونم

خوب نیست.حالا اگه هوس کردین ی کم بخورین ولی ضرر داره

من گهگاهی میخورم
ماهی یکبار یک وعده
یکی دو تیکه هم نه

سلام
منم دلم میخواس یکی دوتیکه بخورم🤦‍♀️
میترسم

سوال های مرتبط

مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهدا مامان مهدا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ارغوان💜 مامان ارغوان💜 ۱ ماهگی
مامان آرسام 😍 مامان آرسام 😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم🩷پسرم💙 مامان دخترم🩷پسرم💙 هفته سی‌ویکم بارداری