سلام دوستان حوس جگر کردم میتونم بخورم

۵ پاسخ

یه تیکه ی فسقلی بخور🤓🦦

یکبار طور نیست بخور

من از دکترم پرسیدم گفت درحد کم اشکال نداره

نخوری اصلن

منم قبلا هوس جگر کرده بودم کلا جگر خوب نیست تو هفتت ولی برا رفع هوس ی تیکه کوچولو بخور

سوال های مرتبط

مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان لیانا و کیان مامان لیانا و کیان ۱ ماهگی