خوب نیس باعث نقص جنین میشه ولی در حد رفع هوس اشکال نداره ولی من میترسم اصلا نمیخورم
در حد هوس که اشکال نداره بابا
خیلی خیلی کم بخورا
نه!
نوشته که به خاطر ویتامین Aبالایی که داره نباید زیاد مصرف بشه
در هفته یه بار و خیلی کم
حالا از دکترتون بپرسید
خیلی خیلی کم بخور اگه خیلی هوس کردی ولی نخوری بهتره
من ک میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.