سلام آیا جگر توی بارداری ضررداره.اخه خیلی حوس کردم

۱۳ پاسخ

آره عزیزم میگن نباید بخوری

منم نه ماه در حوس جگربودم ولی همه گفتن خطرداره

عزیزم واست خوب نیست حتی تیکه ای هم خوب نیست

نخور گلم

نخور. منم هوس اناناس کردم ولی گفتن رحم و نرم میکنه نخوردم. میگن تمام هورمون های دام ها توی جگرهاشون میره نخوری بهتره

مرغ میگن اگه دارو خورده باشه بیشتر زمان درو تو کبد خودش نگه میدره بخاطر همین ظرر داره الان مرغ ماشینی های بیرون در کل با دارو سوزن واکسن میشن دیگه مگه این که خودمون ارگانیک شونو داشته باشیم

من تا الان نخوردم ولی دوروزی میشه که خودم خونه جوجه ماشینی خریده بودم بزرگ کردم وقتی کشتم دوسه تا جیگر خوردم چون دارو سوزنی استفاده نکردم

ی دونه بخور حوست بره

ی سخ بخوری هیچی نمیشه عزیزم

خیلی ضرر داره

راستی اینم بگم جگر گوسفند ضرر داره اما مرغ ضرر نداره ها

ضرر زیادش اره اما من دکترم گفت در حد یه سیخ که روش ۴تایا ۵تا دونه است کلا دیگ بعد گفت یا اینکه حای مطمئن بخور یا بخر از گوشت فروشی معتبر خودتون درست کنید برای رفع هوس هیچی مشکل نداره اما اگه بشینی چندتا سیخ بخوری اره خیلی ام ضرر داره

سلام چون سرشار از ویتامین آ هست توصیه میشه استفاده نشه کلا
ولی در حد رفع هوس خیییلیی کم بخورید

سوال های مرتبط

مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 مامان 🩷یاسمین زهرا🩷 ۹ ماهگی