من زیاد خوردم
ن بابا
خیلی ام خوبه نخود کلی خاصیت داره
چرا باید مشکلی داشته باشه
بخور نوش جونت
ن فقط نفاخه
من خودم دیروز درست کردن اصلنم معدم اذیت نشد با اینکه هرچی میخورم اذیتم
۲روز کامل نخود خیس کردم
ممنون از همتون
سریع جواب میدید
قربون همتون ک پایه آید
نوش جون
نه عزیزم نوش جونت
اگه تند نباشه و با نفخش مشکلی نداشته باشی 😂نه من زیاد خوردم تا الان
فک نکنم مشکلی باشه من خوردم
نه اتفاقا من دم فلافلیم منتظرم اماده شه😂
نه فقط یکم سنگینه واسه معده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.