بچه ها حوس فلافل کردم بخورم مشکلی ندارع

۱۵ پاسخ

من زیاد خوردم

ن بابا

خیلی ام خوبه نخود کلی خاصیت داره

چرا باید مشکلی داشته باشه
بخور نوش جونت

ن فقط نفاخه

من خودم دیروز درست کردن اصلنم معدم اذیت نشد با اینکه هرچی میخورم اذیتم
۲روز کامل نخود خیس کردم

ممنون از همتون

سریع جواب میدید

قربون همتون ک پایه آید

نوش جون

نه عزیزم نوش جونت

اگه تند نباشه و با نفخش مشکلی نداشته باشی 😂نه من زیاد خوردم تا الان

فک نکنم مشکلی باشه من خوردم

نه اتفاقا من دم فلافلیم منتظرم اماده شه😂

نه فقط یکم سنگینه واسه معده

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان هلنا و محمدحامی مامان هلنا و محمدحامی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته بیستم بارداری
مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 مامان 🩷ﺍَﺑ‌‍ﺭﺍ🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری