خانوما حوس جیگر مرغ کردم
بخورم اشکالی ندار

۱۲ پاسخ

نخوری ها

نه اصلا اینکارو نکن

جگربه خاطرویتامین aبالاخطرناکه

ماه های اول که خیلی بده

دکتر من میگفت درحد رفع هوس بخور‌ولی جوری بپزی ک‌قشنگ پخته بشه ابکی نباشه

منم هفته های شما بودم خیلی هوس کرده بودم عزیزم فقط یه بار خوردم اونم خیلی زیاد نه

نه عزیزم نخور بده

خیلی کم بخور
جگر ممنوعه تو بارداری.

عزیزم زیاد خوب نیست ولی چون هوس کردی دوسه تا بخور زیادروی نکن چون ویتامین A جیگر خیلی بالاست

انگار میگن اصن خوب نیست

هوس کردی بخوری
چندتا بیشتر نشه

نه خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان مامان sasa  ❤️s مامان مامان sasa ❤️s هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر نازم🎀🥹 مامان دختر نازم🎀🥹 ۳ ماهگی
مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 مامان 🌱گوجه‌سبزم🫒🍒 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی💙👑 مامان تو دلی💙👑 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان محیصا مامان محیصا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی
مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 مامان یاشار 🧸دُرسا🩷 ۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وسوم بارداری