نخوری ها
نه اصلا اینکارو نکن
جگربه خاطرویتامین aبالاخطرناکه
ماه های اول که خیلی بده
دکتر من میگفت درحد رفع هوس بخورولی جوری بپزی کقشنگ پخته بشه ابکی نباشه
منم هفته های شما بودم خیلی هوس کرده بودم عزیزم فقط یه بار خوردم اونم خیلی زیاد نه
نه عزیزم نخور بده
خیلی کم بخور
جگر ممنوعه تو بارداری.
عزیزم زیاد خوب نیست ولی چون هوس کردی دوسه تا بخور زیادروی نکن چون ویتامین A جیگر خیلی بالاست
انگار میگن اصن خوب نیست
هوس کردی بخوری
چندتا بیشتر نشه
نه خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.