من دو لقمه خوردم چون خیلی هوس کرده بودم ولی اندازه نصف قوطی کبریت بود کلا شایدم کمتر
ببین یکی دو تا کنجه در کل بارداری اشکالی نداره . ولی مصرف زیاد و دائمی ک مشکل داره
ویتامین آ خیلی بالایی داره ک میگن زیاد بودنش اسیب میزنه
حالا با دوتا کنجه ک بدن ما سرشار از ویتامین آ نمیشه
تازه با دوتا کنجه کمبود ویتامین آ شاید برطرف شع
کم اصلا ضرر نداره
من دومرتبه خوردم طوري نميشه. كم
با یکی دولقمه چیزی نمیشه
نه والا خطرناکه
چرا بخاطر شکمت میخوای جون بچتو ب خظر بندازی
آره بخور با یه بار چیزی نمیشه من خوردم خداروشکر سالمه
نه در حد کم ضرری نداره
من خوردم کمی بخور
ضرر داره منم تا الان نخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.