۱۰ پاسخ

من دو لقمه خوردم چون خیلی هوس کرده بودم ولی اندازه نصف قوطی کبریت بود کلا شایدم کمتر

ببین یکی دو تا کنجه در کل بارداری اشکالی نداره . ولی مصرف زیاد و دائمی ک مشکل داره
ویتامین آ خیلی بالایی داره ک میگن زیاد بودنش اسیب میزنه
حالا با دوتا کنجه ک بدن ما سرشار از ویتامین آ نمیشه
تازه با دوتا کنجه کمبود ویتامین آ شاید برطرف شع

کم اصلا ضرر نداره

من دومرتبه خوردم طوري نميشه. كم

با یکی دولقمه چیزی نمیشه

نه والا خطرناکه
چرا بخاطر شکمت میخوای جون بچتو ب خظر بندازی

آره بخور با یه بار چیزی نمیشه من خوردم خداروشکر سالمه

نه در حد کم ضرری نداره

من خوردم کمی بخور

ضرر داره منم تا الان نخوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخترم💗پسرم💙 مامان دخترم💗پسرم💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری