۸ پاسخ

منکه نشستم خوردم اما کم ..ولی اگه شوهرم جلومو نگیره شاید یه جیگر کامل بخورم

من خعلی خوردم ۳ ماه اول هیچیم نشد چی بگم والا

نخور عزیزم
جدی بگیر
ویتامین آ برای جنین سمه

والا دکتر بم گف نخورماهااول.خداروشکر منم ازبچگی از جیگرخوشم نمیومد😂😂

خیلی کم بخور
نخوری هم که چه بهتر

عزیزم چرا روزه ی شک دار میگیری،منم دعوت شدم،اما نخوردم فقط سیب زمینی و گوشت هاشو خوردم

در حد یکی دو سیخ اشکال نداره

گلم در حد یکی دوتا پره عیب نداره ولی در حد زیاد مشکل داره نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری