۸ پاسخ

نخوری بهتره گلم

والا خوردم خداروشکر خوب بودبرام

من تنها چیزی که میترسم بخورم همین جیگره وگرنه همه چی میخورم

در حد چند تیکه نه عیبی نداره عزیزم

من دیروز از روی هوس 5دونه خوردم

نه زیادش ضرر داره دو سه تا تیکه اشکالی نداره

ن بعداز ۳ماه دوم اشکال نداره چند دونه ولی خب پخته بشه

من که خوردم نمیدونم درحد ۲سیخ هم خوردم

سوال های مرتبط

مامان قندِمن🩵👼🏻 مامان قندِمن🩵👼🏻 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مُهنا🩷 مامان مُهنا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین و هامین مامان حسین و هامین ۷ ماهگی
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری