سلام خانما
من امشب چن دونه جیگر خوردم مشکلی ک نداره

۹ پاسخ

دیگ خوردی

سلام عزیزان خوردن کمی آب هویج ضرر داره

ت عزیزم هفتت بالاس چیزی نمیشع

ن هیچ عیبی ندارع

۳ ماهه هول ققط باید مراعات کنی بعدش بخور اتفاقا مقویه

نه اشکال نداره ۳ماهه اول نخوری بهتره.

چند تیکه کوچیک اشکال ندارع اما دیگه نخور

دیگه حالا که خوردی گذشته دیگه
اشکال داشتع باشع هم دیگه الان فرقی نداره
چند تیکه مشکلی نداره یکی دوبار

نخور.

سوال های مرتبط

مامان سیدکوچولو مامان سیدکوچولو ۵ ماهگی