۱۱ پاسخ

نه من موتوریشو می‌خوردم سه چهار بار خوردم اونم یه بسته کاملشو .هیچی هم نمیشه .زیاد سخت نگیرید .وقتی ویار می‌کنی باید بخوری .

نه بابا منم یه ماه پیش نصف بسته خوردم

ن بابا مشکلش چیه

نه بابا منم دلم خواسته شوهرم نمیخره چند شب پیش خرید دیگه دیر به دیر میگیره واسم🤕😂

ن بابا،اگه فشارنداری اشکال نداره کم خوردنش

نه عزیزم منم خوردم نوش جونت

قیافه من که یه پفک کامل میخورم🤕🤕🤕🤣🤣

ن مشکل نداره اتفافا من ی مدت فقط ویارم پفک بود ازش سیر نمیشدم دو هفته مدام خوردم ولی دیگه هوسم افتاد و نخوردم

من از اول بارداری تا الان هر شب چیپس و پفک خوردم

چه مشکلی

😐😅ن بابا بخور نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۸ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پسرم👼وتو دلی💙 مامان پسرم👼وتو دلی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری