سلام از این پفک ها خوردم اشکال نداره؟؟

تصویر
۱۴ پاسخ

من ب شوهرم نمیگم یواشکی میرم میخرم می‌شینم تااخر میخورم جلدشم توجیبم قایم میکنم ک یوقت نبینه🥴🥴🥴😂😂😂

دیگه نخور من یبار هوس کردم خوردم تا ۲ ۳ روز معدم پیچید بهم به غلط کردن افتادم

زیاد پفک‌نخور زردی میاره

کلا هر نوع پفک و تنفلات این مدلی میگن نخوری بهتره اما ی بار مردی نداره

نه هر مدلی هم خواستی بخور والا اینهمه ادم میخورن نگرانی و وسواس زیاد خوب نیست

به یاد بچگیا ،بابام می خرید برامون،🥲😋😋

من هوس کرده بودم شوهرم ۱۰ تا بیشتر نزاشت بخورم خودشم از اون چی توز موتوری ها بود دوس نداشتم
پفک فقط نمکی مینو 🤤🤤🤤

هر از گاهی اشکالی نداره
خودم بدجوری هوس چیپس سرکه ای کردمممم اوفففف
ولی شوهرم نمیخره میگه چرت و پرت نخور😂

من کلان خوراکی همه چیز میخورما زیاد نه ها ولی دلم بخواد میخورم نمیگم ضررر داره یا چی 😅😅

عیب نداره حالا من این مارکو از کجا پیدا کنم😓🤣

ن بابا من ویارم از همیناس با ماست خخخ

خوردی دیگه نوش جونت.
منم هر از یه مدت میخورم بینش یکی دو هفته فاصله میذارم😋

نه بابا نوش جونت فقط شوره ورم نکنی

حالا ک خوردی 🫤🫤🫤🫤بماهم ک ندادی

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نمیدونم مامان نمیدونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🥹 مامان معجزه خدا🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسری💙 مامان پسری💙 ۱۰ ماهگی