خانم ها از این بستنی ها بخورم اشکال نداره

تصویر
۱۳ پاسخ

😐😐😐وا

وای خدا موندم بخندم گریه کتم چیکار کنم چ سوالای خدای من😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨😮‍💨🤣😉

بخور نوش جان

نه عزیزم😕

یا ابلفضل🚶🏻‍♀️🔪

😐بستنی چه اشکالی میتونه داشته باشه مثلا🫤🚶‍♀️

اگه قندنداری بخورگلم چ اشکالی داره

نه عزیزم

من روزی دوتا میخورم

نوووووش جان
بخور
بستنی های بیرون عمرا کاکائو یا زعفرون واقعی داشته باشن
رنگ و اسانس باور کن 🙃

اره خطرناکه اصلا 😂

من هر روز میخورم

نه عزیزم اشکال نداره
ولی اگر بتونی بستنی سنتی بخوری خیلی بهتره
برا وزن گیری نی نی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان آوای مامان🩷 مامان آوای مامان🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری