خانم ها گریه کردن اشکال نداره😭

۴ پاسخ

من متاسفانه توی بارداریم خیلی گریه کردم....حالم از روز اول بارداری بد بود تا همین الان..‌.الانم که وسط ماه پنجم هستم بازم هر لحظه بغض دارم....از خدا میخوام به بچه م آسیبی نرسیده باشه

نه عزیزم
ولی بهتره گریه نکنی زیاد

چرا عزیزم چی شده مگه 🥹

زیادش اره
سعی کن حالت خوب کنی خودتو با یه کاری مشغول کن فراموش کنی

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ویکم بارداری