من متاسفانه توی بارداریم خیلی گریه کردم....حالم از روز اول بارداری بد بود تا همین الان...الانم که وسط ماه پنجم هستم بازم هر لحظه بغض دارم....از خدا میخوام به بچه م آسیبی نرسیده باشه
نه عزیزم
ولی بهتره گریه نکنی زیاد
چرا عزیزم چی شده مگه 🥹
زیادش اره
سعی کن حالت خوب کنی خودتو با یه کاری مشغول کن فراموش کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.