بچه ها من دلم نودل میخواد اشکال نداره بخورم؟

۷ پاسخ

نه عزیزم هرچیزی دوس داشتی بخور

نه عزیزم اشکالی نداره من کل بارداریم با نودل گذشته تا الان هیچ اتفاقیم نیفتاده😂

بد هوس کردم کردم امشب

منکه یمدت هوس کرده بودم میخوردم
بعدش دیگه حالم بد شد ازش کنار گذاشتم.

خودمم هفته های اول خوردم

منکه دو بسته خوردم

نه عزیزم بخور یبار اشکال نداره یکیو میشناسم کل بارداریش حالش بد بود هیچ غذایی جز نودل نمیتونست بخوره

سوال های مرتبط

مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان امیدکوچولو🤰🏻 مامان امیدکوچولو🤰🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی