بچه ها .اشکال نداره بادوم زمینی بخورم ..؟

۱۴ پاسخ

ن نوش جونت

آخه چرا باید اشکال داشته باشه

اگه خودت قبلا توردی و بهش حساسیت نداشتی مشکلی نیست. در خد یه مشت کوچیک حدود ۲۰ ۲۵ تا در روز اتفاقا منبع خوبی برای پرتیین هست.
و اینکه شور نباشه که باعث بالا رفتن فشار نشه که از اون نظر برای جنین بده.
وگرنه هیچ مشکلی تو خوردنش وجود نداره

بادوم زمینی اگه به اعتدال مصرف بشه کلی هم خاصیت داره.
زمانی حساسیت داره واسه بچه که خود بچه بخوره. نه تو شکم مادر

والا اکثریت میگن بخور .منم یه کاسه خوردم

زیاد نخورید میگن حساسیت زاس

بادوم درختی بخوری خیلی بهتره بچه وزن میگیره

رای با اکثریت نخور عزیزم

بخور هیچ نمیشه

خود بادوم زمینی رو نخوری میگن بهتره

من شنیدم چون حساسیت زا هس ممکنه بعدا بچه حساسیت بگیره دیگه نمیدونم چقدحقیقته

اگه تیرویید داری کم بخور

🤨🤨 نه .. چه اشکالی داره؟

سوال منم هست؟

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هیرا🐣💙 مامان هیرا🐣💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دخملی🎀💓 مامان دخملی🎀💓 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آریا و آوا مامان آریا و آوا ۱ ماهگی
مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ام بارداری