کره بادوم زمینی با عسل میتونم بخورم؟؟؟

۴ پاسخ

کمش اشکال نداره

عسل میگن خیلی گرمه

عزیزم من زیاد میخورم ولی نمیدونم خوب هست یا بد

خیلی گرمه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نورا 🌱 مامان نورا 🌱 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان پناه🫠🩷 مامان پناه🫠🩷 هفته بیست‌وششم بارداری