اشکال نداره از این لواشک ها بخورم؟

تصویر
۱۰ پاسخ

لواشک فافاخوشمزه تره

وای منم دلم میخواد لواشک بخورم ولی همسرم نمیزاره میگه مریض میشی🥲

نخوووور اینا بهداشتی و مطمئن نیستن ،دوست داشتی خونگی درست کن یا از کسی مطمئن بگیر 🥺یا آلوچه و قیصی بخور که خوبه برای بچه

هر لواشکی عشقت میکشه بخور
منم‌زیاد میخورم

نخور اینا سم برو بهداشتیش بخر

يكي بخور ايراد نداره نه همشو

اینا اصلا بهداشتی‌ نیست عزیزم نخور

من بودم نمیخوردم🤕

من که هر روز میخورم

اینا بهداشتی نیست . ازون بسته بندی ها بخر شرکتی ها .سالم تره

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری