خانوما توی این هفته اشکال نداره جگر بخورم؟

۴ پاسخ

منم خیلی کم خونم امروز دلتون نخواد یه سیخ جگر مرغی خوردم

اشکال نداره ولی من خودم دلم رضایت نمیده بخورم، به جاش دل و قلوه بخور خوب بپز اونا رو دیگه خیالت راحته مشکلی نداره

ن اشکال نداره الان دیگ کامل تشکیل شده ماه های اول میگن خوب نیس

جگر نخور در حد یکی دو تا کوچیک اگه هوس کردی

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان یارا😍 مامان یارا😍 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پناه‌کوچولو🩷 مامان پناه‌کوچولو🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان ابولفضل مامان ابولفضل هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوهیار💙 مامان کوهیار💙 ۳ ماهگی