خانوما ایراد نداره جگر مرغ بخورم؟؟

۱۲ پاسخ

مرغ ک کلا هورمونه بهتر نخوری. من ک اصلا ب جگرش لب نمیزنم معلوم نیست چیه

نخور 🫠

ویتامین آ داره و باعث نقص نوزاد میشه عزیزم

عزیزم اصلا خوب نیس عوارض خیلی داره

کم بخوری مشکلی نیست

نباید بخور هیچ نوع جگری نخور

نه اصلا و ابدا

نخوری بهتره

خیلی کم بخور.

هیچ نوع جگری نباید بخورید

نمیدونم شنیدم میگم خوب نیس

نخوری بهتره

سوال های مرتبط

مامان کایرا 🍓🧿 مامان کایرا 🍓🧿 ۴ ماهگی
مامان yazdan👶🏻❄️ مامان yazdan👶🏻❄️ ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شهریـار مامان شهریـار ۶ ماهگی
مامان اوین مامان اوین ۱۰ ماهگی
مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی