مرغ ک کلا هورمونه بهتر نخوری. من ک اصلا ب جگرش لب نمیزنم معلوم نیست چیه
نخور 🫠
ویتامین آ داره و باعث نقص نوزاد میشه عزیزم
عزیزم اصلا خوب نیس عوارض خیلی داره
کم بخوری مشکلی نیست
نباید بخور هیچ نوع جگری نخور
نه اصلا و ابدا
نخوری بهتره
خیلی کم بخور.
هیچ نوع جگری نباید بخورید
نمیدونم شنیدم میگم خوب نیس
نخوری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.