بخور من انقد خوردم اون هفته های اول که نمیدونستم حاملم ویارم رو بستنی سنتی زعفرانی بود
خیر بخور نوش جونت
نه جونم بخور من برنج زعفرونی هم میخوردم
من حتی داخل غذاهام از پودر زعفران استفاده میکنم هیچ عیبی نداره بعدم هفتت بالاس نگران نباش
فکر کردی زعفران خالص طبیعی داخلشه؟
اونا همه رنگ و اسانس هست
اگه قند نداری نه چه مشکلی
نوش جون خودتو نینی 🍓
نمیدونم نه فک نکنم من تو غذا میخورم
نمیدونم ولی نمیخام زیاد حساس بشم
اولاش میگن. زعفرون خوب نیست ماه های بالا تر شاید اشکالی نداشته باشه بازم بپرس
نه عزیزم
اگه آزمایشات خوبه محدودیت خوراکی نداری
بخور من میخورم
بخور نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.