خانوما بستنی زعفرانی ضرر داره بخورم؟

۴ پاسخ

نه بابا من حتی دکتر تو سه ماه اول بهم کفت مثلا هوس شله زرد یا بستنی سنتی کردی یه کاسه کوچیک میتونی بخوری

نه در حد کم‌نداره

نه دیگه ماشالله23هفته ای

سلام نه ضر نداره

سوال های مرتبط

مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌ونهم بارداری