مامانا بستنی زعفرانی ضرر داره بخورم؟😂

تصویر
۱۱ پاسخ

نه نوش جونت ولی زیاده روی نک زیادش ضررداره🤌🏻💁🏼‍♀️😋🤪

اگه یه قطره زعفرون توش بود تف کن تو صورت من 😂😂

وای دلم رفت بستنی میخوام کجایی شوهربیابستنی بخر😭😭😭😭🤣

ن عزیزم نخور کشنده هست🤣🤣🤣🤣🤣

بخور نوش جونت
بخدا اگه یه ذره زعفرون تو این باشه😅🤣

تو دیگه تو ماه هشتی دیگه بابت اولا انق‌زعفرون هیچی نمیشه
دوماً چطوری فکر کردی قراره تو اینا زعفرون بریزن؟😂😂
نوش جونت

همش یه چسه رنگ زرده فک میکنی زعفرون میریزن تو بستنی ۵۰ تومنی عشقم؟😂😂

بخور دختر زعفرونش کجا بود 😂

واقعا فکر میکنین داخلش زعفرون میریزن اونم مقدار زیاد🤣🤣

نه بابا بخور

نه ندارع

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری
مامان امیر مهدی💙🥹🧿 مامان امیر مهدی💙🥹🧿 ۱۲ ماهگی
مامان هدیه خدا🥲 مامان هدیه خدا🥲 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجه من✨️❤️ مامان جوجه من✨️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ودوم بارداری
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی
مامان جوجه رضا🥹 مامان جوجه رضا🥹 ۷ ماهگی