عزیزم یه لیوان نمیخای بخوزیا ی بستنیه باکلی اسانس ن زعفرون بعدم شمایی ک یک ماه دوما دیگ زایمان نیکنی نیاز نیس این سوالارا بپرسی نمیفهمم واقعا خودتون یعنی نمیخاین قبول کنین این سوالا مال هفته های کمه ن شما
نه عزیزم چه ضرری فکر کردی واقعا زعفرون میان میریزن اسانس و رنگه همش
چیزی نمیشه بخور نوش جونت
اون اسانس هست خیالت راحت بخور
بنظرت زعفرون ب این گرونی میزنن ب اون بستنی 😂
بستنی زعفرونی اسمشهههههه
اسانس داره
نه من همیشه میخورم
فقط زعففرون دم کرده خالی ضرر داره
الان دیگه میتونی برنج زعفرونی زرشک
یا ته چینِ مرغ که داخلش زعفرونم هست بخوری 😍😍
فقط زعفرون دم کرده با چایی نخور با شیر نخور خالی هم نخور
آلان خوردم😐
نه اصلا
فکر نکنم
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.