سلام بستنی زعفرانی ت ۳۳هفته ضرر دارده

۱۱ پاسخ

عزیزم یه لیوان نمیخای بخوزیا ی بستنیه باکلی اسانس ن زعفرون بعدم شمایی ک یک ماه دوما دیگ زایمان نیکنی نیاز نیس این سوالارا بپرسی نمیفهمم واقعا خودتون یعنی نمیخاین قبول کنین این سوالا مال هفته های کمه ن شما

نه عزیزم چه ضرری فکر کردی واقعا زعفرون میان میریزن اسانس و رنگه همش
چیزی نمیشه بخور نوش جونت

اون اسانس هست خیالت راحت بخور

بنظرت زعفرون ب این گرونی میزنن ب اون بستنی 😂

بستنی زعفرونی اسمشهههههه
اسانس داره

نه من همیشه میخورم

فقط زعففرون دم کرده خالی ضرر داره
الان دیگه میتونی برنج زعفرونی زرشک
یا ته چینِ مرغ که داخلش زعفرونم هست بخوری 😍😍
فقط زعفرون دم کرده با چایی نخور با شیر نخور خالی هم نخور

آلان خوردم😐

نه اصلا

فکر نکنم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اورهان مامان اورهان ۳ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری🍓🐻 مامان پسری🍓🐻 ۱۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🫀🧿 مامان جوجه طلایی🫀🧿 ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی