مامانا نودل مشکلی نداره بخورم؟؟

۱۵ پاسخ

نودل میتونی بخوری حالا یه بار مضر نی اما ارزش غذایی نداره

منم دیشب خیلی هوس کردم خوردم. اولین بارم بود میخورم توی بارداریم اما سعی میکنم دیگه نخورم

من که چندین بار خوردم

چندسال پیش من و خواهرشوخرام خواستیم بخوریم ، دیدیم بوی لاستیک سوخته داخل خونه میپیچه که فکر کردیم شاید دسته قابلمه یا حتی از بیرون باشه ... اما نه از داخل قابلمه و برای نودل بود تا یه لحظه به تاریخ انقضاش شک بردم و دیدم دوماه ازش گذشته ... بعد از اون لب نزدم

میگن نودل سرطان زا هست ولی الان که بارداری به نظرم در حد اینکه ویارت بخوابه بخور

ارزش غذایی نداره ولی من هفته های اول بارداریم خیلی میخوردم خداروشکر چیزیم نشد

نه بابا بخور من ک همه چی میخورم

در حد یکی دو بار اشکال نداره ، هر روز و مداوم نخور

من چند بار درست کردم خوردم

اصلا خوب‌نیست‌هیچ‌خاصیت غذایی ام نداره

نخوری بهتره خوب نیست

ارزش غذایی خاصی نداره نخوری بهتره اما اگه هوس کردی مقدار کمش موردی نداره به نظرم

همش خمیره
ارزش غذایم نداره

منم دلم می‌خواد بخورم اما میگن خوب نیست🫠

نه من اوایل چیزی نمیتونسم بخورم به خاطر ویار چند باری نودل خوردم

سوال های مرتبط

مامان پسر خوشکله 👶🏻 مامان پسر خوشکله 👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان چشام💜 مامان چشام💜 ۱۰ ماهگی
مامان خدا داد مامان خدا داد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ام بارداری
مامان لِـــنا🩷 مامان لِـــنا🩷 هفته بیست‌وششم بارداری