نودل میتونی بخوری حالا یه بار مضر نی اما ارزش غذایی نداره
منم دیشب خیلی هوس کردم خوردم. اولین بارم بود میخورم توی بارداریم اما سعی میکنم دیگه نخورم
من که چندین بار خوردم
چندسال پیش من و خواهرشوخرام خواستیم بخوریم ، دیدیم بوی لاستیک سوخته داخل خونه میپیچه که فکر کردیم شاید دسته قابلمه یا حتی از بیرون باشه ... اما نه از داخل قابلمه و برای نودل بود تا یه لحظه به تاریخ انقضاش شک بردم و دیدم دوماه ازش گذشته ... بعد از اون لب نزدم
میگن نودل سرطان زا هست ولی الان که بارداری به نظرم در حد اینکه ویارت بخوابه بخور
ارزش غذایی نداره ولی من هفته های اول بارداریم خیلی میخوردم خداروشکر چیزیم نشد
نه بابا بخور من ک همه چی میخورم
در حد یکی دو بار اشکال نداره ، هر روز و مداوم نخور
من چند بار درست کردم خوردم
اصلا خوبنیستهیچخاصیت غذایی ام نداره
نخوری بهتره خوب نیست
ارزش غذایی خاصی نداره نخوری بهتره اما اگه هوس کردی مقدار کمش موردی نداره به نظرم
همش خمیره
ارزش غذایم نداره
منم دلم میخواد بخورم اما میگن خوب نیست🫠
نه من اوایل چیزی نمیتونسم بخورم به خاطر ویار چند باری نودل خوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.