۴ پاسخ

فقط عزیزم زیاده روی نکن من تو شیرینیی و شکلات زیاده روی کردم گلوکزم ۶ تا از حد نرمال بیشتر بود الان رژیمم الان نباید بخورم🥴

ممنون عزیزم

نه عزیزم نوش جانت

ن چ اشکالی خیلی ام خوشمزس نوش جان😍

سوال های مرتبط

مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 مامان نامی کوچولو🩵👼🏻 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آراد و نینی🤍 مامان آراد و نینی🤍 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری